دارد زمان آمدنت دیر می شود...

هرچه زمان می گذرد تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم. حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی

دارد زمان آمدنت دیر می شود...

هرچه زمان می گذرد تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم. حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی

دارد زمان آمدنت دیر می شود...

اللّهُمَ صَلِّ علی سَیِّدِنا و نَبیِّنا مُحَمَّدٍ وَ آلِه مَا اختُلِفَ المَلَوان وَ تَعاقُب العَصران وَ کرَّ الجَدیدان وَ استَقبَلَ الفَرقَدان وَ بَلِّغ روحَهُ وَ اَرواحِ اَهلِ بَیتِهِ مِنِّی التَّحیَّة و السّلام.

پیوندهای روزانه

۲۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۷
فروردين

فاطر 14 ، آیت الله خامنه ای : شما [مداحان] از حنجره استفاده میکنید، که نعمت خدا است؛ از لحن و آهنگ استفاده میکنید، که نعمت خدا است؛ از شعر استفاده میکنید، که قریحه‌اش نعمت خدادادِ الهى است. این نعمتها در اختیار شما است؛ اینها را در خدمت چه قرار میدهید؟ در خدمت معرفت‌افزائى. اگر در خدمت اختلاف‌افکنى واقع شد، اگر در خدمت تحریک عصبیتهائى قرار گرفت که امروز به خاطر این عصبیتها، متعصبین لجوج در نقاطى از دنیا بیست تا، سى تا سر میبُرند، این استفاده، استفاده‌ى بدى است؛ این را خیلى مراقب باشید.

شما اینجا یک شعرى بخوانید، امروز هم که ویدئو و اینترنت و وسائل گوناگون انتقال پیام وجود دارد؛ عکس و تفصیلات آن برود در فلان نقطه، چهار تا آدم جاهلِ متعصب را تحریک کند، بیندازد به جان یک مشت زن و بچه‌ى بى‌گناه، خون اینها را بریزد. مراقب این چیزها باشید.اینکه بنده این همه اصرار میکنم، تأکید میکنم براى اینکه اختلافات مذهبى و طایفه‌اى را کمرنگ کنید، براى این است. کسى خیال نکند که اگر ما بخواهیم نعمت این عشقى که دلهاى مردم ما را بحمداللَّه پر کرده و مالامال از محبت اهل‌بیت است، شکرگزارى کنیم و این عواطف را تحریک کنیم، راهش آن است؛ نه، اشتباه است.اختلاف‌افکنى یا تحریک عصبیتهاى اختلاف‌افکن، مصلحت نیست؛ نه امروز مصلحت است، نه زمان امام صادق (علیه‌السّلام) مصلحت بود؛ آنها هم جلویش را گرفتند. بعضى از افراد سطحى‌نگر به این مسئله توجه ندارند

همین طور است اختلافات داخلى و درونى. امروز مردم ما باید امید داشته باشند؛ اگر امید بود، حماسه خواهد بود. اینکه ما عرض کردیم «حماسه»، حماسه که دستورى نیست، بخشنامه‌اى نیست؛ بخشنامه صادر میکنیم، مردم حماسه ایجاد کنند! مگر میشود چنین چیزى؟ مگر معقول است؟ حماسه از دل میجوشد، حماسه با عقل هدایت میشود، حماسه با ایمان پشتیبانى میشود؛ اینها که دستورى نیست. اگر چنانچه دل از امید خالى شد، فکر از منطق صحیح تهى شد، حماسه به وجود نمى‌آید. ما در ذهنها تردید ایجاد کنیم، در دلها یأس تزریق کنیم، حماسه به وجود مى‌آید؟ معلوم است که نه. حماسه‌آفرینى این است: فضاى بدبینى به وجود نیاید؛ فضاى سوء ظن به وجود نیاید؛ فضاى امید، فضاى خوشبینى، فضاى نگاه به چشم‌اندازها به وجود آید؛ چشم‌اندازهائى که قطعى است، یقینى است، حقیقى است، تلقینى نیست.

بیانات در دیدار جمعى از مداحان / ۱۳۹۲/۰۲/۱۱

  • مهدی مهدوی
۲۷
فروردين



حتما این مستند رو تماشا کنید

خدا کند نشوم هم کلام بعضی ها
که لعنت است جواب سلام بعضی ها

اگر چه خادم بیت اله اند اما هست
به سوی کفر قعود و قیام بعضی ها

به طرز خوردن شام و شراب مربوط است
اصول و فقه و حلال و حرام بعضی ها

تمام فتنه عالم به دست این آل است
که هست در کف شیطان لجام بعضی ها

خدا گواست ز فعل حرام روئیده
تمام نطفه و لحم و عظام بعضی ها

شده تمام ؛ جنایات مصر و سوریه
به نام شیعه و سنی به کام بعضی ها

زخون شیعه پاراچنار تا بحرین
اضافه کن همه بر اتهام بعضی ها

هر آنکه در صدد اختلاف افکنی است
یکی ست منطق او با مرام بعضی ها

جوان شیعه اگر با بصیرتی نکند
بعید نیست بیفتد به دام بعضی ها

نظر به آیه (( بل هم اضل کن))و بنگر
خدا چه گفته به وصف مقام بعضی ها

شبیه عاقبت موج و صخره نزدیک است
سقوط سلطنت و انهدام بعضی ها

خدا کند که بیاید امام غایب ما
به هم زند ز پی و بن نظام بعضی ها

به این دلیل نکردم به نامشان تصریح
که داشت مشکل تطهیر نام بعضیها

شاعر:یاسررحمانی

دانلود مستند عمامه های انگلیسی (1)

دانلود مستند عمامه های انگلیسی (2)

  • مهدی مهدوی
۲۴
فروردين


کلی پیامک یارانه ای رسیده؛ به خدا قسم اگر سبد کالا را در دست راستم، سهام عدالت را دست چپم بگذارید، هرگز از دریافت یارانه انصراف نخواهم داد.
 
دیگه کم مونده زیرنویس کنن: قال رسول الله (ص) هر که از دریافت یارانه انصراف دهد، بدون حساب وارد بهشت می‌شود.
 
شاید بتوانید جان ما را بگیرید ولی یارانه ما را هرگز! جمعیت بی سوادان گدا
 
خیزید و خز آرید که هنگام خزان است
یارانه نگیرید که دولت نگران است
یارانه نگیرید اگر چند بمیرید
در روز جرا اجر همه باغ جنان است
 
امام خمینی مکرر به بنده می فرمودند: بنده از گرفتن یارانه مخصوصاً در دور دوم هدفمندی انصراف خواهم داد! برگرفته از خاطرات همیشه فیاض شیخ!
 
شخصی خواب دید هفت سبد پر در دستانش و هفت سبد خالی از دماغش آویزان است از یوزارسیف تعبیر خواست. یوزارسیف گفت وای بر شمایارانه ای که هفت سال از محمود گرفته اید حسن دماغتان بیرون می‌کشد.
  • مهدی مهدوی
۲۱
فروردين

حقوقی که ممنوع‌القلم‌ها را سریع‌القلم کند فقط «احمد شهید» مالدیوی را خشنود می‌کند و حقوقدانی که در زنگ حساب انشا بخواند و سبو شکسته‌اش را بر سر دیگری خُرد کند حقّی نمی‌شناسد.
نزد من، سرهنگی که تنش مالا مال از ترکش‌های جور حقوق غربی است بسی والاتر از حقوقدانی است که تصدیق دانشگاهی‌اش ممهور به مهر انگلیسی‌هاست.

  • مهدی مهدوی
۲۱
فروردين

بسم الله
گویند زیر پرچم حسین سیاست صلاح نیست, 
هییت فقط سینه زنیست! سیاست چه صیغه ایست؟! 
گویند ای روضه خوان رجزی بخوان حیدری, 
ما را چکار به شهدا و انقلاب و رهبری. 
گویند ما سگ زینبیم، مست ابوتراب! 
مارا چکار به مبانی انقلاب. 
گویند ما گریه می کنیم برا غربت بقیع! 
ما قمه زنیم ما را چکار به ولایت فقیه! 
غفلت موج می زند این رسم رسم نوکریست؟ 
این حرف که حرف همان ابوموسی اشعریست. 
حساسیت به اوج خودش رسیده است,
دشمن برای ما نقشه کشیده است!

  • مهدی مهدوی
۲۱
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و سلم.
انالله و انا الیه راجعون
هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله. اللهم زدنا ایماناً و ارحمنا. اشهد ان لااله الا الله وحده لا شریک له و أن محمّداً عبده و رسوله ارسله بالهدی و دین الحق و ان الصدیقة الطاهرة فاطمة الزهرا، سیدة نساء العالمین و أن علیاً أمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمّد بن علی و جعفر بن محمّد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمّد بن علی و علی بن محمّد و الحسن بن علی و الحجة القائم المنتظر صلواة الله و سلامه علیهم ائمتی و سادتی و موالی بهم اتولی و من اعدائهم اتبرء و أن الموت و النشور حق و الساعة آتیة لا ریب فیها و أن الجنة و النار حق.
اللهم أدخلنا جنتک برحمتک و جنّبنا و احفظنا من عذابک بلطفک و احسانک یا لطیفاً بعباده یا أرحم الراحمین.

خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایت قرار دادی؛
خدایا! تو خود می دانی که همواره آماده بوده ام آن چه را که تو خود به من دادی در راه عشقی که به راهت دارم نثار کنم. اگر جز این نبودم آن هم خواست تو بود.
پروردگارا رفتن در دست توست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.
خداوندا ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی(عج)، زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین – من الله التوفیق
علی صیاد شیرازی،

  • مهدی مهدوی
۲۱
فروردين

شخصی خواب دید 7 سبد خالی در دست راستش و 7 سبد پر در دست چپش است از ی تعبیر کننده تعبیرش را پرسیدند
گفت: وای بر شماع!!! 
7 سال یارانه ای که از محمود گرفته اید حسن از حلقومتان بیرون می کشد...

  • مهدی مهدوی
۲۱
فروردين

از بین همه شغل‌های دنیا تو فکر یک دکه کوچک، سر نبش پیاده‌روی جلوی سازمان ملل هستم. اسم هم برایش انتخاب کرده ام، دکه پرزیدنت. اسم خوراکی‌ها و قیمت ارزانشان را می‌چسبانم زیر برف پاک‌کن ماشین رئیس‌جمهورها، کی از ارزانی بدش می‌آید؟ همه رئیس‌جمهورها که مشتری‌ام شدند شغل آینده‌ام شروع می‌شود. 
آقا من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور یکی را می‌خواهد که اسم رفیق‌های کلاس چهارم و پنجمش را یادش بیاورد. رئیس‌جمهور اگر وقتی رنگینکش را کله‌کله می‌خورد به حرف‌های من گوش کند، رئیس‌جمهور اگر پایش را مثل ما پتی کند و ظهر داغ قلب الاسد برود از کارخانه وزیری یخ بیاورد، رئیس‌جمهور اگر وقتی شاهین سقوط می‌کند کنار ما بنشیند و سه روز و سه شب خوراکش بشود اشک، رئیس‌جمهور اگر با ما زیر تابوت شهدایی را که هنوز از یک جنگ مال 30 سال پیش جسدشان را پیدا می‌کنند در می‌آورند بیاید، شبانه باک بنزین همه هواپیماهای جنگی را سوراخ می‌کند، رئیس‌جمهور اگر هفت شب و روز کمک ما کاه گل بکشد بالا که زمستانی سقف چکه نکند روی قالی و زندگی‌مان، دیگر نمی‌آید سقف خانه‌ها را سوراخ‌های درشت بکند، رئیس‌جمهور اگر تا ته حرف‌های من را بشنود، رنگینکش که تمام شد، برنمی‌گردد به سازمان ملل، محال ممکن است، می‌گوید «رنجرو فندک داری؟» بعد سیگاری روشن می‌کند و پشت به همه چیز، آرام آرام قدم می‌زند و دور می‌شود و من روی پیاده‌روی جلوی سازمان ملل به خواب آرامی می‌روم که هیچ وقت نرفته‌ام.



  • مهدی مهدوی
۱۷
فروردين

ثبت نام 21 میلیون سرپرست خانوار در مدت 10 روز فقط از طریق یک سایت داغون!!!!

گویا دولت تدبیر گمان کرده با این زیر نویس ها و تبلیغات تلویزیونی 20 میلیون خانوار انصراف می دهند و فقط 1 میلیون نفر ثبت نام می کنند!!!

در اطلاعیه آمده است:

 «یادآور می شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایتhttp://www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه{حمله} کنند.»

پ.ن:
پیش بینی میکنیم شاید؛ هجوم بیش از 7 میلیون درخواست در ساعات اولیه روز بیستم به سایت و در نتیجه پایین آمدن سرور می باشد!

  • مهدی مهدوی
۱۷
فروردين

پاداش مجاهد شهید در راه خدا، بزرگتر از پاداش عفیف پاکدامنی نیست که قدرت گناه دارد ولی آلوده نمی گردد. همانا عفیف پاکدامن فرشته ای از فرشته های خداست.


(نهج البلاغه/حکمت474)

  • مهدی مهدوی
۱۷
فروردين

توصیه آقا

  • مهدی مهدوی
۱۵
فروردين

هیئت پارلمانی اروپا به ایران آمد و با فتنه گران دیدار کرد و ظریف لبخند زد!
اشتون به ایران آمد و با فتنه گران دیدار کرد و ظریف لبخند زد و دم برنیاورد!
به استناد گزارش های همان هیئت پارلمانی اروپا و کاترین اشتون قطعنامه حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند؛
و ظریف همچنان لبخند میزند و هیچ عکس العملی از خود نشان نمیدهد!

ظریف


  • مهدی مهدوی
۱۵
فروردين

کسی را می بینید خلافی مر تکب می شود، دروغی را ، غیبتی را ، بی اعتنایی به محرمات دین را ، بی اعتنایی به مقررات را ، پوشش نامناسب را ، هر کدام از این کارها را کسی انجام داد یک کلمه،لازم نیست با خشم باشد، یک کلمه آسان بگویید این کار شما خلاف است، نکنید.شما بگویید، دیگری بگوید گناه در جامعه می خشکد. (سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان)امر به معروف و نهی از منکر

  • مهدی مهدوی
۱۵
فروردين


تحلیل محتوای مواضع وزارت خارجه کشورمان نشان می دهد ظریف و افخم در پاسخ به همه تهمتها و توهین ها و تهدیدات مقامات غربی، مجموعا از 4عبارت استفاده می کنند:
 
وزارت خارجه آمریکا: انتخابات شما مغایر استانداردهای جهان آزاد است.
وزارت خارجه ایران: این حرف «کمکی به حل مشکلات فی مابین نمی کند».
وزارت خارجه آمریکا: ایران تروریست است و باید از کمک به تروریستها دست بردارد تا به جامعه جهانی برگردد.
وزارت خارجه ایران: «این حرف کمکی به حذف دیوار بی اعتمادی نمی کند».
وزارت خارجه آمریکا: باید همجنس بازی را به رسمیت بشناسید، موسوی و کروبی را آزاد کنید و قاچاقچی های مواد مخدر را اعدام نکنید زر زیادی هم نزنید!
وزارت خارجه ایران: «حرف شما با قوانین بین الملل مغایرت دارد».
وزارت خارجه آمریکا: همه گزینه ها روی میز است، از ما اطاعت نکنید، دهنتان را سرویس می کنیم نکبتهای عقب افتاده!
وزارت خارجه ایران: «لحن شما سازنده نیست».


  • مهدی مهدوی
۱۱
فروردين


صوت و فیلم مداحی زیبای حاج مهدی سلحشور

حاج مهدی سلحشور


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 37 ثانیه 

  • مهدی مهدوی
۱۱
فروردين

شهید علیرضا خلیلی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 46 ثانیه 

  • مهدی مهدوی
۱۰
فروردين



  • مهدی مهدوی
۰۹
فروردين

طرف با یک موتور گازی آمد جلو در مسجد. سلام کرد ، جوابش را با بی اعتنایی دادم دستانش روغنی بود و سیاه. خواست موتور را همان جلو ببندد به یک ستون ، نگذاشتم . گفتم : این جا نمی شه ببندی عمو.

برد چند قدم آن طرف تر . من همچنان با نگرانی و هیجان ، سر کوچه رو نگاه می کردم . طرف دوباره برگشت پرسید : اخوی کجا می تونم دستامو بشورم؟

با دستم زدم روی شانه اش . دستشویی را نشانش دادم گفتم : زود دستاتو بشور و برو بشین توی مسجد که الآن یکی از فرماندهان جنگ می خواد بیاد سخنرانی .

با نگرانی ساعتم را نگاه کردم . دوباره خیره شدم به سر کوچه سه ، چهار دقیقه گذشت و باز هم خبری نشد پیش خودم گفتم : مردم رو دیگه بیشتر از این نمی شه نگه داشت ؛ خوبه برم به مسئوول پایگاه بگم تا یک فکری برداریم .

یکدفعه دیدم بلندگوی مسجد روشن شد و جمعیت صلوات فرستادند!

موتور گازی فرمانده جنگ(شهید برونسی) ، بین راه خراب شده بود برای همین تاخیر داشت...



  • مهدی مهدوی
۰۹
فروردين
پیرمردی وسط روضه ی ما گفت حسین . . .
 
 من نگفتم ولــــی ارباب مرا هم بخشید . . .


یا ابا عبدالله
  • مهدی مهدوی
۰۹
فروردين
اسلام آمریکایی یعنی از ترس و زور و اجبار نماز اول وقت بخوانی اما هیچ عشق و علاقه ای میان تو و آن نماز نباشد. نماز اول وقتی که تنها ظاهری از دین به دنیا ارایه کرده و باطن آن را کرم خورده می کند. نمازی که روح نداشته و نشان دهنده ی میزان عشق بنده به خالقش نباشد. نمازی که تنها برای رفع تکلیف است.
چه رشدی در این نماز اول وقت وجود دارد؟ 
نمازی که کاسب از ترس پلمپ شدن مغازه اش بخواند !؟

جالب است خیلی ها هم ازین نماز تعریف میکنند......................

  • مهدی مهدوی