دارد زمان آمدنت دیر می شود...

هرچه زمان می گذرد تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم. حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی

دارد زمان آمدنت دیر می شود...

هرچه زمان می گذرد تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم. حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی

دارد زمان آمدنت دیر می شود...

اللّهُمَ صَلِّ علی سَیِّدِنا و نَبیِّنا مُحَمَّدٍ وَ آلِه مَا اختُلِفَ المَلَوان وَ تَعاقُب العَصران وَ کرَّ الجَدیدان وَ استَقبَلَ الفَرقَدان وَ بَلِّغ روحَهُ وَ اَرواحِ اَهلِ بَیتِهِ مِنِّی التَّحیَّة و السّلام.

پیوندهای روزانه

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۶
خرداد
  • مهدی مهدوی
۲۶
خرداد
  • مهدی مهدوی
۲۵
خرداد
  • مهدی مهدوی
۲۵
خرداد

 هفته نامه 24 خرداد 93


9day.ir

  • مهدی مهدوی
۲۵
خرداد




دریافت

  • مهدی مهدوی
۱۹
خرداد

  • مهدی مهدوی
۱۸
خرداد



دریافت


ما کیستیم؟ تشنه جام شهادتیمـــ /  جان بر کف ایستاده مطیع ولایتیمـــ

کافیستــــ اینکه پیر خراسان امان دهد /  با اذنتان اشارتــــ ابرو نشان دهد

ما باده نوش باده ی مینای کوثریمـــ /  جان بر کفان خامنه ای پور حیدریمـــ

از نسل فاو و فکه و خاک دوئیجی امـــ /  فریاد میزنم که آری بسیجی امـــ


  • مهدی مهدوی
۱۸
خرداد

دریافت
حجم: 2.48 مگابایت
توضیحات: جزوه ریاضی پیش دانشگاهی

  • مهدی مهدوی
۱۷
خرداد

  • مهدی مهدوی
۰۹
خرداد

  • مهدی مهدوی
۰۸
خرداد

امروز صدها سایت اصلى و هزاران سایت فرعى در اینترنت وجود دارد که هدف عمده‌شان این است که تفکّرات اسلامى و بخصوص تفکّرات شیعى را مورد تهاجم قرار دهند. تهاجم هم تهاجم استدلالى نیست؛ از روشهاى تخریبى و از روشهاى روانشناسانه و غیره استفاده مى‌کنند. همه این‌ها پاسخ دارد؛ پاسخ‌هایش هم مشکل نیست؛ بایستى از این وسایل استفاده کرد. باید از آنچه که در اختیار داریم، حداکثر استفاده را بکنیم.

بیانات در دیدار روحانیون و طلاب تشیع و تسنن کردستان‏ (۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸)

  • مهدی مهدوی
۰۸
خرداد

حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و استاد دانشگاه، بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی مقاومت در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران، گفت: امروز قصد داریم سالروز آزادی خرمشهر را به روز مبعث پیوند بزنیم و در رابطه با اعلامیه جهانی حق خدا صحبت کنیم، امروز استکبار می‌خواهد خودش را در موضع حق قرار داده و دیگران را در برابر حقوق بشر مطرح کند.

حسن عباسی ادامه داد: امروز در انگلستان لواط را به صورت رسمی درآورده‌اند و تحت نام حقوق بشر، همین را در ایران پیگیری می‌کنند. آیا حق بشر، همان عمل قبیحی است که یک قوم به نام قوم لوط برایش نابود شد؟


حسن عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه غرب به نئوپاگانیسم (کفرکیشی جدید) خود افتخار می‌کند. اما اسلام و قرآن هرگز با دین مخالف نبوده است اما در عین حال می‌فرماید الهی اعوذ بک من علم یا ینفع. چه علمی نفع نمی‌دهد؟ علمی که براساس متدولوژی است لاینفع است؛ این یک جاهلیت مدرن است و یک رخنه علمی و معرفتی است. امروز بنیان حقوق بشر بر حقوق طبیعی گذاشته شده است.


وی ادامه داد: در انجیل و در قرآن آمده است که به زنا نزدیک نشوید. تمدنی که ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن راه‌اندازی کرده آیا حق دارد که بیاید درمورد اخلاق حرف بزند؟ شما متهم هستید. همانطور که پیامبران گفتند فتقوالله و اطیعون ما هم به شما می‌گوییم به چه حقی ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن راه می‌اندازید و بعد شما ما را متهم می‌کنید که چرا به هم‌جنس‌بازان میدان نمی‌دهید؟

وی افزود: قرآن می‌گوید اگر به زنا نزدیک شوید حرث و نسل شما یعنی زن و فرزندان شما به هلاکت کشیده می‌شوند. به آمار وحشتانک تعداد کودکان زنازاده جهان که خود سازمان ملل منتشر کرده نگاه کنید و میزان پاکی کشورهای اسلامی را در همین سند ببینید.


حسن عباسی در ادامه افزود: باید سجده شکر در پیشگاه خدایی گذاشت که چنین پیامبری را فرستاد که پیروان او در یک کشور ۸۰ میلیون نفری اجازه تاسیس حتی یک وب‌سایت مستهجن را نمی‌دهد. چرا تمام علومی که تمدن غرب دارد نتوانسته جامعه‌اش را تصفیه و پاک کند؟ از همین دانشکده حقوق دانشگاه تهران کسی می‌آید که می‌تواند خرمشهر را آزاد کند و دانشگاه تهران تا ابد می‌توان به خودش ببالد برای چنین موجودی. زیرا حسن باقری آنقدر در دوران نوجوانی و کودکی از لحاظ فکری و روانی پاک بود که حکمت از قلبش به زبانش جاری شد.

حسن عباسی در بخش‌ پایانی صحبت‌های خود خطاب به ایالات متحده گفت: هر چه که کنید خداوند ربا را به محاق می‌برد و خواه ناخواه شما در حال آب شدن هستید. دلار شما در حال فروپاشی است و امروز در ایران جنبش مبارزه با ربا در حال همه گیر شدن است. امروز قوه قضاییه با اقتدار یکی از همین دزدان را به دار آویخت و ما از این قوه حمایت می‌کنیم.

حسن عباسی ادامه داد: دلار آمریکایی امروز در حال فروپاشی است و این فروپاشی دلار را ایران شروع کرد. بعد از آن روسیه و چین و بعد ژاپن هم جرات پیدا کردند و به این جرگه پیوستند که دلار را مانند ایران از معاملات خود کنار بگذارند. کار خوبی که این دولت در ماه‌های اخیر انجام داد همین بود.


دریافت

  • مهدی مهدوی
۰۸
خرداد

در گزارشی که به تازگی در سایت نقشه خانواده جهانی منتشر شده است، آمار تعداد تولدهای خارج از ازدواج یا همان زنازادگان به تفکیک مناطق مختلف جهانی آورده شده است. در این آمار رسمی جهانی و عجیب، کشورهایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تعداد تولدهای خارج از ازدواج آن‌ها به علت بالا بودن، ارزش بررسی را داشته است.

بالاترین آمار زنازادگی مربوط به کشور کلمبیا با %84 و کمترین آن مربوط به کشور هند با %1 است. همچنین با در نظر گرفتن آمارهای منطقه‌ای، بخش مرکزی و جنوبی قاره آمریکا بیشترین و خاور میانه کمترین میزان تعداد زنازادگان را داراست.

این مسئله بدین معناست که هنگام راه رفتن در خیابان‌های مثلا برزیل (%66)، احتمالا دو سوم انسان‌هایی اطراف خود می‌بینیم زنازاده هستند.

دریافت نمودار

  • مهدی مهدوی
۰۸
خرداد

ایالات متحده آمریکا با 428 میلیون، هلند با 187 میلیون و انگلیس با 52 میلیون در رتبه‌های اول تا سوم کشورهای دارنده صفحات مستهجن هستند.


حسن عباسی در سخنرانی سوم خرداد خود در دانشگاه تهران با توجه به آمارهای رسمی جهانی که در ذیل خبر آمده است، علت پایین بودن تعداد تولدهای خارج از ازدواج کشورهای اسلامی را بالا بودن سطح فرهنگ در این کشورها دانست. در عین حال وی آمار وحشتناک تعداد وب‌سایت‌های غیراخلاقی در این کشورها را با تعداد زنازادگان در این کشورها مرتبط دانست و این دو مقوله را ذیل جاهلیت مدرن و لیبرالیسم فرهنگی در این کشورها تعریف کرد.

  • مهدی مهدوی
۰۲
خرداد

از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».

بارپرودگارا، ای رب العالمین، ای غیاث المستغیثین و ای حبیب قلوب الصالحین. تو را شکر می گویم که شربت شهادت این گونه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده ی فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی. من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرو آورم. خداوندا! تو خود شاهدی که من تعهد این آزادی را با گذراندن تمام وقت و هستی خویش ارج نهادم. با تمام دردها و رنج هایی که بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شکیبایی کردم ولی این را می دانم که این سران تازه به دوران رسیده، نعمت آزادی را درک نکرده اند چون دربند نبوده اند یا در گوشه های تریاهای پاریس، لندن و هامبورگ بوده اند و یا در ...


و تو ای امامم! ای که به اندازه ی تمام قرنها سختی ها و رنج ها کشیدی از دست این نابخردان خرد همه چیزدان! لحظه لحظه ای این زندگی بر تو همچن نوح، موسی و عیسی و محمد (ص) گذشت. ولی تو ای امام و ای عصاره ی تاریخ بدان که با حرکتت، حرکت اسلام را در تاریخ جدید شروع کردی و آزادی مستضعفان جهان را تضمین کردی. ولی ای امام کیست که این همه رنجها و دردهای تو را درک کند؟! کیست که دریابد لحظه ای کوتاهی از این حرکت به هر عنوان، خیانتی به تاریخ انسانیت و کلیه انسان های حاضر و آینده تاریخ می باشد؟

ای امام! درد تو را، رنج تو را می دانم چه کسانی با جان می خرند، جوان با ایمان، که هستی و زندگی تازه ی خویش را در راه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدا می کند. بله ای امام! درد تو را جوانان درک می کنند، اینان که از مال دنیا فقط و فقط رهبری تو را دارند و جان خویش را برای هدفت که اسلام است فدا می کنند.

ای امام تا لحظه ای که خون در رگ های ما جوانان پاک اسلام وجود دارد لحظه ای نمی گذاریم که خط پیامبر گونه تو که به خط انبیاء و اولیاء وصل است به انحراف کشیده شود. ای امام! من به عنوان کسی که شاید کربلای حسینی را در کربلای خرمشهر دیده ام سخنی با تو دارم که از اعماق جانم و از پرپر شدن جوانان خرمشهری برمی خیزد و آن، این است؛ ای امام! از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد من یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم هر روز که حمله ی دشمن بر برادران سخت می شد و فریاد آنها بی سیم را از کار می انداخت و هیچ راه نجاتی نبود به اتاق می رفتم، گریه را آغاز می کردم و فریاد می زدم ای رب العالمین بر ما مپسند ذلت و خواری را.



دریافت

  • مهدی مهدوی
۰۲
خرداد

کلیپ صوتی سخنان حضرت آقا در مورد لبخند




دریافت

  • مهدی مهدوی
۰۲
خرداد

کلیپ صوتی لحظه آخر سخنان حضرت امام خامنه ای مد ظله



دریافت

  • مهدی مهدوی
۰۱
خرداد

نکته اول اینکه از ایشان - مقام معظم رهبری - استفتا کردم و راهنمایی گرفتم؛ ایشون یادم دادند که چجوری بگویم که اگر کسی برهنه شد کار غیر شرعی انجام نداده است، از فردا هم خواهشا اگر دلتان برای محشر میسوزد خط کش برندارید بگویید هرکس این طرف باشد ضد ولایت فقیه است و هرکس آن طرف باشد با ولایت است. این بچه بازی ها رو درنیارید به نفع هیچکس نیست.


نکته دوم این پرسش که مربوط به هیئت ما میشود و به جای دیگری کاری نداریم و چون مشکل شرعی ندارد ما هم کاری نداریم. ما به هیئت خودمان کار داریم.

نکته سوم خیلی از دوستانی که برهنه میشوند خیلی از بنده بهتر، ولایتی تر، ارزشی تر هستند. من خاک کف پای همه شان هستم. ادعایی هم نداریم. خدایی نکرده خدا نیارورد آن روزی را که خودمان عامل باشیم و بخواهیم این خط کشی ها را بکنیم. میخواهید باور کنید میخواهید باور نکنید. برای اینکه تو خوشت بیاید نمیگویم.

به سیدالشهدا که سی ساله است دارم غلامیشان میکنم از همه تان پست تر و سیاه تر و بیچاره تر هستم چه برسد به غلامهای واقعی اش.


چیزی که ما به ذهنمان رسید این است که حضرت آقا 3 بار صراحتا؛ یکبار من خودم شخصا پرسیدم از ایشان فرموندند شرعا ایرادی ندارد، عرض کردم آقا من برای خودم میخواهم برای شخص خودم. میخواهم بدانم ته دلتان چیست؟


میخواهم بدانم در دل آقا و ولی مان چه میگذرد که آن را انجام دهیم. آقا فرمودند برهنه نشوید بهتر است؛ منتها چون آقا خصوصی به بنده گفته بودند و خصوصی سوال کرده بودم این اجازه را بخودم ندادم که بیرون بگویم. تا تقریبا دو سه ماه پیش که حضرت آقا منزل سه تا شهید بودند انجا اتفآقا آن جمع خصوصی هم نبود و اونطور که حاضرین میگفتند همه جمع خاله و عمه و دایی و پسر دایی شهید بودند و شهید هم از اردبیل بود. آنجا حضرت آقا از عزاداری اردبیلی ها تمجید کرده بودند و گفته بودند چه سبک خوبی داشتنید که پشت پیراهن را سوراخ میکردید برای زنجیر زدن و یا جلو پیراهن را به یک سبکی باز میکردند برای سینه زدن؛ به همان مناسبت همانجا بدون یک ذره دخل و تصرف ( بدلیل اینکه برای کلمه به کلمه آن دنیا باید جواب بدهم و پیاز داغش را زیاد نمیکنم) حضرت آقا فرمودند " من بشدت مخالفم با برهنه شدن".


ما میخواهیم در فاطمیون سعی کنیم که حب و بغض نسبت به کارها و سکنات و رفتارها دائر مدار حب و بغض ولی مان باشیم.


ما میخوایم آقامان آن چیزی را که دوست دارد ما هم دوست داشته باشیم و آن چیزی که بدش می اید را انجام ندهیم.


خدارا شاهد میگیرم که بالای سرم حاضر و ناظر هست این چند هفته مانده بودم چجور مطرح کنم داشتم مثل سیر و سرکه میجوشیدم که اگر من مردم و امام زمان گفت چرا این کار را انجام میدادی که نائب من و رهبر تو گفت من راضی نیستم، چرا انجام دادی؟ من جوابی ندارم. گفتم خدایا مرگ من را به تاخیر بینداز تا من این حرف را بزنم، شاهد میگیرم که من شرایطش را نداشتم.

دوستان میوندار هم شاهدند که ما چندین شب صحبت میکردیم راجع به این موضوع.


برخی از دوستان میگویند شما اگه راست میگویید چرا کف میزنید؟ آقا فرمودند ذکر صلوات بهتر است و من شخصا از آقا شنیدم بدون اینکه آقا قیدی قبل و بعدش بگن: آقا فرمودند این کف زدنهایی که من توی جلسات میبینم هیچی ایرادی ندارد.


دوتا تذکر راجع به سبکها داشتم که سبکها از این بر و ازون بر غش نکند نه سبکهایی که خدایی نکرده غنا داشته باشه  و مناسب مجلس لهو و لعب باشد نه از ان بر سبکهایی که حزن و غم داشته باشد.


ایشون سریعا فرمودند میبینم رادیو سبکهایی میگذارد من فکر میکنم عزاداری هست بعد میفهمم مولودی هست. خب این سبک چه تناسبی با مولودی دارد.


کسی میخواهد خوشش بیاید کسی میخاهد بدش بیاید اگه فردا حضرت آقا فرمودند کف نزنید ما توی فاطمیون کف نمیزنیم. خیالتان راحت، ما قرارمان این است که جلسه مان را طوری اداره کنیم که نائب امام زمان بپسندد بهر قیمتی که شده است چون به این باور رسیدیم که ایشان درکشان هزاران هزار برابر ماهاست؛ ما همه مان را جمع کنند انگشت کوچک آقا نمیشویم.


ما به هیچکس کاری نداریم. ما میخواهیم تمرین کنیم که حب و بغضمان پیرو حب و بغض آقا باشد. هرچیزی که آقا دوست داشتند ما هم دوست داریم و هرچیزی که آقا بدشان امد ما هم دوری میکنیم. ادعا نداریم و داریم تمرین میکنیم و شما نشان بدهید که حال جلسه فرق کرده است.


یک نادانی گفته که بر کسی که برهنه شدن را منع میکند لعنت! خب شما بشمارید در دهه محرم که 6000 تا 7000 نفر دارند اینجا سینه میزنند ؛ قطع به یقین کمتر از 200 نفر برهنه هستند. خب 95 درصد را تو داری لعنت میکنی؟! خدا هدایتت کند و عفو کند.


نکته ای که الحمدلله موید این موضع گیری ما شد نکته ای بود که آقا میثم مطیعی همین فاطمیه از آقا پرسیدند و گفتن آقا ما شنیدیم که شما قلبا با برهنه شدن مخالفید درسته؟ آقا فرمودند نه تنها قلبا لسانا هم میگویم به دیگران هم بگویید .


خدا مرگ بدهد به من و امثال من که انقدر بدبخت و بیچاره ایم و دور از ولایت هستیم که آقا به آقای مطیعی میگویند من به خیلی از آقایون گفتم ولی آقایون حرف من را گوش نمیکنند!!!!!


من باید حب و بغضم پیرو حب و بغض آقا باشد که از مستمع خودم انتظار داشته باشم راه من را انجام بدهد.

لذا با کمال ادب و مهربانی و خوشرویی اگر جلسات بعد و هفته های بعد دوستانتان برهنه شدند دستشان را ببوسید و بعد بگویید که قربونت برم نکن. و راضی نیستم ذره ای بی ادبی کنید.


شما ببینید رهپویان وصال شیراز 10000 نفر دارند سینه میزنند ببینید شور و حالشان با شما فرقی میکند؟ 




دریافت

  • مهدی مهدوی